Metode de Marketing

Majoritatea brokerilor isi atrag clientii prin campanii de marketing in care sunt prezentate avantajele Forex trading-ului si sunt oferite bonusuri pentru cei ce deschid conturi in bani reali. Aceste bonusuri de obicei reprezinta un procentaj in jur de 10-15% din suma depusa de clienti in contul lor. Alte tipuri de bonusuri se refera la comisioane si la spread.

Multi dintre brokerii Forex fac reclama ca nu percep comisioane pentru tranzactiile facute ci incaseaza doar spread-ul dintre cele doua valute dintr-o pereche valutara. Aceasta este o practica acceptabila cu conditia ca broker-ul sa nu manipuleze acel spread in functie de propiile interese. In aceste conditii este de preferat un broker care percepe comisioane iar spread-ul este lasat in pace. O alta solutie pentru a contracara acest risc este sa folosim un broker cu un spread fix, unde orice modificare a acestuia la deschiderea unei tranzactii poate fi perceputa imediat.

Brokerii sau reprezentatii lor uneori recurg la ‘BOILER ROOMS’ pentru a-si vinde serviciile. Porecla de boiler rooms (camere boiler sau de ‘mare presiune’) se refera la locurile unde se pune o presiune excesiva asupra salesmen-ilor sa vinda cu orice pret, presiune transferata potentialilor clienti. Aceast fenomen bineinteles nu este caracteristic doar unui broker Forex, ci este intalnit peste tot in vanzari, mai ales cele online.

De obicei aceasta metoda de marketing este un indicativ clar al calitatii proaste sau fraudulente a serviciilor si/sau produselor oferite indiferent de industrie sau domeniu.

In cazul Forex-ului, atunci cand unor astfel de salesmeni ce ne tin prizonieri la telefon dupa apeluri insistente, le spunem ca trebuie sa analizam un pic firma lor si avem nevoie de timp pentru a ne decide daca dorim asa ceva, devin frustrati si fac declaratii aberante. Acestia nu realizeaza cat de absurd este sa-i ceri unei persoane sa accepte ca pot deveni traderi peste noapte daca folosesc serviciile lor. De asemenea ne arata ca nu stiu despre ce vorbesc pentru ca nu inteleg ca este imposibil ca cineva care chiar daca ar dispune de 5000$ sau de 10,000$, sa-i puna in contul unui broker si mai apoi sa inceapa sa tranzactioneze a doua zi, in urma a doar unui apel telefonic.

Multi dintre ei se prezinta ca reselleri in Romania ai unor brokeri straini reputabili. Daca acesta este cazul, atunci de ce nu am putea apela la serviciul acelui broker direct, fara intermediari. Singurele motive pentru care oferta unui reseller poate fi tentanta ar fi acela ca ni se ofera bonusuri extra si/sau ne pune la dispozitie materiale educationale de calitate in limba romana. Oricum, riscurile lucrand cu un astfel de broker depasesc beneficiile, prin urmare in majoritatea cazurilor, nu este o idee buna.

Asadar indiferent de brokerul ales, este important sa ne facem temele in ceea ce priveste selectarea sa si sa monitorizam in permanenta activitatea noastra de trading cu acel broker. Trebuie de asemenea sa avem permanent in minte adevarul ca daca ceva suna prea bine pentru a fi adevarat, de obicei asa este.

Anunțuri

Despre reclamatiiFOREX

ACEST BLOG ESTE DE INFORMARE GENERALA SI PARERI DIVERSE ALE AUTORILOR, CITITORILOR SI PERSOANELOR CARE AU EXPERIMENTAT DIVERSE SITUATII. FIECARE ESTE LIBER SA-SI EXPRIME LIBERTATEA CUVANTULUI ONLINE. ACEST BLOG NU REPREZINTA CONCLUZIILE SI OPINIILE FINALE ALE ADMINISTRATORILOR ACESTUI SITE.
Acest articol a fost publicat în MARKETING MINCINOS, SCAM Company și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s